ReisnaarSriLanka.nl

Eerste dag LA

Yara: we gingen naar sterren van bekende mensen. Op straat stonden de sterren en de namen en er waren ook lege sterren. Ik heb er 57 geteld. Daarna gingen we lunchen. Ik ging eten kip en fruit en ketchup. En we gingen ook ergens naar toe waar we niet in mochten. Iedereen liep er in, dat vonden we heel gek en wij gingen er ook in. We gingen kijken naar een berg en daar waren letters en er stond Hollywood.

Manon: Vandaag was onze eerste dag in Los Angeles. Op het programma stond Hollywood. Gisteren hadden we gegeten in een Italiaans restaurant bij The Old Farmers Market. Vandaag aten we ontbijt in het appartement. Aan het eind van de ochtend woonden we een ceremonie bij van een oude Franse zanger van wie een ster werd onthuld. Een gouverneur van Californië hield ook een toespraak. We konden niet zon veel zien. De sterren op de grond zijn voor ons vaak onbekend. We hebben foto's gemaakt van de Hollywoodletters vanaf het Obsevatory in het Griffithpark en de kinderen hebben gezwommen in het zwembad op het dakterras. Dat is best een bijzondere plek zo midden in Los Angeles. Ik moet denken aan de series Bervey Hills 90210 en Melrose Place (beide straten zijn hier om de hoek) uit mijn tienerjaren, alleen is dit zwembad wel wat kleiner.