ReisnaarSriLanka.nl

Van San Diego naar LA

Omar: We zijn in Los Angeles, nog geen twee uur boven San Diego, waar we een heerlijke en rustige week hebben gehad. We hebben namelijk geen (gewone) vakantie, maar een reis, met maar liefst tien etappes. Een deel door grote steden, een deel door national parks (natuur) en uiteraard een deel ook zwemmen en zee. Dat was vooral in San Diego, in een huis met drie slaapkamers, een bijna prive zwembad om de hoek en fijne stranden dichtbij. Nu beginnen de laatste vier dagen LA. We zitten in een appartement, wat toch een stuks groter is dan een hotelkamer. De laatste dag vliegen we pas om 22.30 uur, en daarom denken we eraan dan naar Universal Studio's te gaan, wat vooral ook een pretpark is. Verder staat ook hier een strand op de agenda, misschien Venice Beach. Morgen gaan we naar de Walk of Fame waar vele honderden sterren een ster in het trottoir hebben. Toevallig krijgt morgenochtend iemand een ster, namelijk Charles Aznavour. Ons zegt die naam niets, maar misschien dat opa en oma deze Franse zanger kennen? Vanavond hebben we in Farmers Market gegeten, een verzameling kleine horeca stalletjes die aan Azië doen denken. Al aten we dan Italiaans...

Opa

Wat een variatie, zo te zien hebben jullie goed weer. Een ding valt me op dat jullie Charles Aznavour niet kennen, hoe is dat nu mogelijk. Of ben ik te oud.

Familie Van der Garde - Ramadan

Nog lang niet zo oud als die Aznavour. De man schijnt al 93 te zijn. Hij zingt dus al wel een tijdje..