ReisnaarSriLanka.nl

Verhaal van Yara

Yara: het leukst in de vakantie is het zwemmen. Er is ook een bubbelbad, daar ligt een mat op en als je die in het gewone bad legt, kan je erop springen. Dat had David bedacht. Het bubbelbadkan je aanzetten en dan rustig zitten. Het gewone bad, kan je leuk in spelen. Gisteren waren we bij de zee entoen hadden we cheesedippers mee. [San Diego]

We zijn naar de winkels gegaan en toen hadden we dingen gekocht. [gisteren, San Diego] Er was een winkel die Amber heel leuk vond en ik ook, daar waren te leuke dingen. Daar hebben we iets gekocht voor Sophie en haar zusje. [die passen op de hamster van Amber]

Een keer gingen we lang rijden. Omdat er veel bochten kwamen moesten Amber en ik spugen. Dat was niet leuk. En toen waren aangekomen en toen ging papa nog snel iets kopen. Daar was ook een heel mooi uitzicht van de zee. En het ontbijt was ook zoet, maar je kon eengrote wafel bestellen en die gingen we samen delen. [Gualala]

We hadden ook mooie standbeelden op het grasveld gezien en als je er doorheen loopte leek het alsof je in het water was. In een museum waren er meneren en mevrouwen met dezelfde pakken en die vertelden iets bij een vlag en daarachter was ook een mooi standbeeld. [cermonie bij Lincoln memorial, Washington)

Dat het bij sommige hotellen en dingen heel heet was. Bij een hotel kregen we gratis een koekje. [Holiday Inn, Amercan Canyon]

Bij een ding was het echt een huis. [San Diego] David en ik gingen samen in een kamer slapen en we wilden eigenlijk alledrie in de kamer met 1 bed slapen, maar dat kon niet. Uiteindelijk ging Amber daar slapen.

Ik weet nog iets. Dat was weer ergens anders. Toen gingen we op hele hoge berg en toen dachten jullie Yara kan niet meer verder, maar ik liep toch en toen kwamen we bij een brug. Daar zag je de waterval en toen vroegen we aan iemand om een foto van ons gezin te maken.[Yosemite Valls]

Willy

Yara wat stoer dat jij zo goed lopen kon. Jullie hebben alle 5 een reuze avontuurlijke vakantie

Opa

Beste Yara,
Opa vindt jouw verhalen heel interessant , veel plezier , en de groeten aan je zus , broer , moeder en vader.