ReisnaarSriLanka.nl

Grand Canyon

Amber: De eerste dag in Grand Canyon zouden we om negen uur met een helicopter drie kwartier boven de Grand Canyon vliegen. Vanwege geen-idee-wat werd dat een uur verzet. Natuurlijk vonden we dat alle vijf zacht uitgedrukt niet leuk. Uiteindelijk viel het mee en konden we om rond kwart voor tien opstijgen. Ik zat na een gewonnen potje steen-papier-schaar samen met papa voorin. Het uitzicht was super mooi! En het was een leuke ervaring om in een helicopter te zitten.

Die middag gingen we wandelen en we liepen over een soort tijdpad. In de grond zaten om de meter rondjes waar steeds '... years ago' opstond. Alleen was ons hotel aan het einde van dit pad dus liepen wij van '2000 million years ago' naar 'today'. Tussen door liepen we langs twee rangers van wie David, Yara en ik een junior ranger boekje kregen. Toen we die hadden ingevuld(ik natuurlijk helemaal in het Engels) kregen we een button. De vrouw van wie we de button kregen deed dat erg leuk; we moesten een eet afleggen, ze keek goed ons boekje door en uiteindelijk kregen we natuurlijk die plastice button.

Willy

Wat een spannende ervaringen Amber. Ik vond het filmpje van jullie 5 in de helicopter wel "over the top". Te spannend voor deze oma. Groetjesxxx

Ninon

Wat leuk om jullie belevenissen te lezen, veel plezier nog!

Tijn

Had papa gewonnen van David en Yara met steen-papier-schaar? Ziet er allemaal prachtig uit!