ReisnaarSriLanka.nl

Vliegen naar San Francisco

De laatste dag in New York hadden we enige discussie waar we zouden ontbijten. Waar je je al niet druk over kan maken tijdens een vakantie... Het werd de Prêt à manger. Daarna liepen (Yara op de step) nog eenmaal door het drukke en warme centrum van New York. De tip van Saskia om naar een snoepwinkel te gaan met 3 verdiepingen waren de kinderen niet vergeten. In Dylans Candystore zochten de kinderen elk iets uit voor in het vliegtuig. Tijd voor een ijsje was er niet, want we moesten naar JFK Airport. Met Virgin vlogen we naar San Francisco. Met enige vertraging was het een vlucht van meer dan 6 uur, maar gelukkig waren er films op tv. Via je eigen scherm kon je wat te drinken bestellen. Dat hoefde je David geen 2 keer te vertellen. ? Door het tijdverschil van 3 uur met New York waren we erg moe. In toren 2 van het Hiltonhotel vielen we snel in slaap.

John

Goed van David om vaker wat te bestellen. Tijdens vliegen verlies je relatief veel vocht EN het personeel krijgt nog wat xtra beweging :-)
Veel plezier in San Francisco.