ReisnaarSriLanka.nl

Dag 1 NYC

Omar: Voor het ontbijt gingen we naar de Pret a Manger om de hoek. Daarna groot deel van de dag besteed aan Statue of Liberty en Ellis Island. Dat zijn dus drie veerboottochten, met de mooie plaatjes die daarbij horen. Het was goed warm vandaag; dertig graden. Op de boot een koel windje, en op de eilanden ook, maar het tempo is dan laag en Yara heeft geregeld rust nodig.

Daarna zijn we met de metro naar Central Park gegaan. (Tot nu toe hebben we alles met de taxi gedaan, meestal ongeveer even duur als vijf metrokaartjes, maar tijdens de spits is dat niet te doen.) In Central Park hebben we een speeltuin bezocht, naar honkbal partijtjes gekeken en op het gras gelegen. David en ik zijn op pad gegaan om avondeten te scoren om in het park op te eten, en kwamen terug met falafel.

Viel Manon en mij op dat Central Park opmerkelijk schoon is. In het Vondelpark blijftop een mooie zomerdag met zo veel mensen veel meer troep achter.

De Grootveldjes

Mooie verhalen! Leuk! We lezen ze elke ochtend bij het ontbijt. Groeten uit een oververhit Toscane.