ReisnaarSriLanka.nl

Dag 2 Washington

David: We hebben heel ver gelopen naar een museum en het Capitool. Het museum ging over dieren en dino 's en bij het Capitool hebben we een film gekeken over het Capitool en daarna kregen we een rondleiding in het Capitool. En we liepen tussendoor ook nog even langs het witten huis en daar stonden heel veel toeristen. En ik ben nog even gaan zwemmen en er was hele maal niemand dus ik was hele maal in me eentje. En toen gingen eten bij een restaurant eten dat mama hat uitgekozen een soort taco restaurant en het was heel lekker. En toen hebben we nog een stukje gelopen.

Omar: David heeft een perfect reisverslag gemaakt. Weinig aan toe te voegen. DC is een aangeharkte en rijke plaats, zeker de sights. Het andere Amerika zie je hier weinig, hoewel ook hier Yara zich afvroeg waarom er een man in het park aan het slapen was. Vandaag (zaterdag) veel meer toeristen dan gisteren. Amerikaanse gezinnen die een weekend de symbolen van hun democratie komen bekijken? Die symbolen worden goed gepromoot in het Capitool; niet geheel onterecht.

Laura

Mooi verslag! Hoe lang blijven jullie daar David?

Willy

Ha IJburgers wat spannend, zo reizen we met jullie mee. Pinda was zeer tevreden met ons Lang zal hij leven liedje. Hij klapte in zijn pootjes

Yosri

Waaow! Mooi geschreven David! Goed om te horen dat het eten lekker was. Krijg nu ook zin in taco's.